آخرین اخبار
کد مطلب: 146969
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
دشمن ضربه را جايي مي زند که ما نيستيم/ غده هاي چرکين نظام جمهوري اسلامي را بايد از بين برد
تاریخ انتشار : 1401/08/06 19:36:46
نمایش : 388
علي محمد اکبري گفت: روش هاي دشمن تغيير کرده است و ضربه را در جايي مي زند که ما وجود نداريم، شهيد حاج قاسم سليماني بارها در سخنان خود فرمودند فرصتي که در تهديدات هست در خود فرصت ها نيست، نظام جمهوري اسلامي ما نيازمند پالايش است زيرا که بايد غده هاي چرکين از بين برود.
به گزارش سلام لردگان؛  علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در ديدار با جمعي از اعضاي کانون وکلا و بسيج حقوق دانان استان‌ با‌ ياد و خاطره امام راحل و 2443 شهيد گرانقدر استان اظهار کرد: شهيد حاج قاسم سليماني هميشه در جنگ توصيه مي کرد براي دشمن راه فرار بگذاريد و قبل از حمله به دشمن اعلام کنيد.

وي ادامه داد: يکي از اصول جنگ غافلگيري است اما شهيد سليماني از رزمندگان مي خواست که دشمن را غافلگير نکنيد يا اگر حمله کرديد راه فراري براي آن ها باز بگذاريد، بچه هاي بسيج و سپاه در دوران دفاع و در برقراري امنيت پايدار و در اين روزها که هر روز يکي از آنها شهيد مي شوند.

اکبري با بيان اينکه حاج قاسم سليماني يک مکتب است عنوان کرد: حاج قاسم سليماني در زمان حيات خودش بالاترين مدال افتخار نظامي (مدال ذوالفقار) را دريافت کرد و در بعد شهادتش هم بالاترين مدال را گرفت يعني مکتب شد.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: شهيد حاج قاسم سليماني مکتب خود را در جنگ از شهيد حاج حسين همداني آموخت، در فتنه سال 88 حاج حسين همداني در تهران بود و توصيه مي کرد به هيچ عنوان اسلحه بدست نگيريد، ما کشته مي شويم و مي ميريم براي اينهايي که به ما سنگ مي زنند.

وي افزود: روش هاي دشمن تغيير کرده است و ضربه را در جايي مي زند که ما وجود نداريم، شهيد حاج قاسم سليماني بارها در سخنان خود فرمودند فرصتي که در تهديدات هست در خود فرصت ها نيست، نظام جمهوري اسلامي ما نيازمند پالايش است زيرا که بايد غده هاي چرکين از بين برود.

سردار اکبري افزود: جمع وکلا جمع بسيار نخبه اي است و کار آن ها از وجهه خوبي برخوردار است، وکلاي استان مي توانند در خيلي از امورات حقوقي پيش قدم باشند و در سطح کشور به عنوان يک الگو شوند.

وي ادامه داد: امروز دشمنان حکم صادر کرده و کشور ايران و بعضي اشخاص را تحريم مي کنند، ظرفيت هاي همگرايي و هم افزايي در سطح هاي مختلف سپاه و بسيج وجود دارد، اگر يک مجموعه اي از استان همانند همين کانون وکلا پيگير مسائل کلان کشور باشد و به ابعاد حقوقي تحريم هاي اروپايي بر عليه اشخاص و ايران بپردازد قطعا حرکت خوبي در سطح کشور راه مي اندازد.

اکبري با بيان اينکه در مجموعه سپاه و بسيج هيچ محدوديتي وجود ندارد زيرا که اقشار مختلفي در بسيج وجود دارد خاطر نشان کرد: اقشار مختلف ما آمادگي همکاري با همه وکلاي استان را دارد، بارها خواستيم که همکاري صورت بگيرد و به لطف خدا تفاهم نامه هايي نيز بسته شد.

فرمانده سپاه استان گفت: هدف دشمن مقابله با جمهوري اسلامي نيست، همه تحرکات استکبار جهاني مقابله با يک جمهوري قدرتمند است چرا که دشمن نمي تواند ايران قوي را در دنيا درک کند.

اکبري تصريح کرد: فتنه شرايط سختي است و تشخيص حق از باطل سخت تر، بايد صبور باشيم تا دست دشمنان و استکبار جهاني که عليه اين مرز و بوم فتنه کرده اند رو شود، از حوادث و موارد فضاي مجازي بايد درس بگيريم زيراکه دشمن جنگ رواني راه انداخته است تا عياشي کند.

وي عنوان کرد: کشور ما تبديل به يک قدرت شده است و استکبار جهاني اين قدرت را نمي تواند ببيند، دشمن از اين اقتدار و توانمندي ترس و وحشت بسيار زيادي دارد که موجب سقوط آن ها شده است و هرکسي را که با آن ها باشد حتما به زوال مي کشد.

سردار علي محمد اکبري در آخر افزود: بايد در روز 13 آبان که روز دانش آموز و استکبار ستيزي است همه ظرفيت ها پاي کار بيايند و نمايش قدرت و انسجام را به رخ همگان بکشيد.

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس